Bestellen & betalen
Hier vind je de veelgestelde vragen over het bestellen en betalen bij The Italian Wine Experience. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via een e-mail, WhatsApp ons op +31 (0)85 212 7557.
Hier vind je de veelgestelde vragen over het bestellen en betalen bij The Italian Wine Experience. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via een e-mail, WhatsApp ons op +31 (0)85 212 7557.
We verkopen onze producten via de website en onze klanten weten ons ook via WhatsApp en Instagram te bereiken.
Heb je bijzondere wensen of vragen, of wil je misschien liever even persoonlijk overleg? Stuur ons een e-mail of een WhatsApp bericht (+31 (0)85 212 7557) ons en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Bestel je via de webshop, volg dan onderstaande stappen:
De verzendkosten zijn standaard € 11,95 voor bestellingen tot € 200,00. De verzendkosten vervallen voor bestellingen met een totale waarde van € 200,00 of meer.
Voor de volgende specifieke postcodes gelden afwijkende verzendkosten: 2410, 2411, 2412, 2810 en 2811. Binnen deze postcodes wordt er lokaal bezorgd voor een gereduceerd tarief van € 5,95 per bestelling. De verzendkosten voor deze postcodes vervallen voor bestellingen met een totale waarde van € 100,00 of meer.
Om verzendkosten te besparen, kun je jouw bestelling ook ophalen bij ons afhaalpunt in Bodegraven. Geef dat aan bij het afronden van je bestelling. Omdat we geen winkel hebben die dagelijks wordt bemand, nemen we contact op voor het maken van een afspraak om de bestelling af te halen.
Neem de bevestigingsmail en je identiteitsbewijs mee bij het ophalen van je bestelling!
Je kan in onze webshop betalen met iDEAL, Klarna en creditcards van Mastercard.
Je hebt bij het plaatsen van je bestelling een kortingscode ingevoerd en op toevoegen geklikt, maar je krijgt geen korting? Dat kan verschillende redenen hebben.
Je kan bijvoorbeeld maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
Daarnaast kan je een kortingscode maar één keer per persoon gebruiken, tenzij we iets anders aangeven.
Is er iets anders aan de hand? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een e-mail of WhatsApp ons en we kijken met je mee!
Zodra de bestelling succesvol is afgerond, krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je instellingen voor e-mail in je ongewenste postvak/spam is beland. Mocht je hier ook geen bevestigingsmail hebben ontvangen, kijk dan in je account bij 'mijn bestellingen'. Controleer of daar je bestelling staat.
Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
In je account bij 'Mijn bestellingen' kan je zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken welke wijnen je precies hebt besteld of eerder hebt besteld.
Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, kan het voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn. Indien dit het geval is, dan kan de bestelling helaas niet meer gewijzigd worden.
Mocht je je bestelling toch willen wijzigen, dan zullen we altijd ons best doen om dat te regelen. Als je je bestelling wilt wijzigen, kan je ons een e-mail sturen of via WhatsApp (+31 (0)85 212 7557) contact met ons opnemen. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.